Gadis 19 Tahun Di ikat Dan Dipaksa Melakukan Hubungan Seksual Dengan Beberapa Lelaki

StasiunBerita – Seorang gadis berusia 19 tahun telah melalui pengalaman buruk akibat ditipu seorang wanita kononnya untuk menawarkan peluang pekerjaan di Melaka. Gadis itu yang berasal dari Sungai Semun, Perak dikurung, dipukul dan dipaksa untuk mengadakan hubungan seks dengan beberapa lelaki yang dibawa oleh orang yang mengurungnya.

Gadis itu bernasib baik karena telah diselamatkan dalam serbuan polisi di sebuah hotel bajet di Taman Melaka Raya di sini.

Gadis itu yang namanya tidak disiarkan memberitahu polisi yang dia telah disebut di televisi  beberapa kali dan gambar bugilnya diambil setiap kali dia mandi di rumah seorang wanita berusia 20 tahun.

Baca Juga : Heboh, Video Majikan Paksa TKW berhubungan Mesum Di Arab,Coba Lihat Celana Prianya!

Salah seorang lelaki yang menangkapnya mengancam untuk memviralkan gambar-gambar bugilnya di YouTube jika dia tidak mau menuruti kemauan lelaki itu untuk memancing pelanggan.

Menurut laporan polisi itu, korban mendakwa bahwa dia dipaksa memberi layanan seks kepada para pelanggan walaupun mengeluh keletihan.

Pasukan polisi telah menyerbu hotel itu dan menahan tiga wanita sebelum menyelamatkan korban.

Dalam operasi susulan, polisi menangkap seorang lelaki berusia 21 tahun di Klebang dekat sini dan merampas beberapa barang-barang milik korban dan uang sernilai RM450 dalam bentuk uang tunai.

Berdasarkan informasi yang ada korban di iming-iming untuk datang ke Melaka oleh seorang wanita, yang dikenali sebagai Nabsiah, dengan janji bahawa dia akan ditawarkan bekerja di restoran makanan segera di sini.

Walau bagaimanapun, ketika dia sampai, dia telah dibawa dan dikurung di sebuah rumah oleh Nabsiah dan kawan-kawannya dan diberitahu bahwa dia perlu “melayan” beberapa pelanggan.

Datuk K. Basil, yang mengetuai pasukan petugas kerajaan negeri menyatakan bahawa Ketua Polisi Negeri Melaka, Senior Asst Comm Datuk Chuah Ghee Lye telah mengarahkan serbuan itu.

SAP Datuk Chuah menyatakan kebimbangannya dengan laporan terdahulu mengenai seorang wanita dari Melaka yang telah didakwa menjebak remaja perempuan yang melarikan diri dari rumah dan memelihara mereka di sini sebelum memaksa mereka melacur.

Datuk Basil berkata:” pasukan petugas itu, yang ditubuhkan oleh Ketua Menteri Datuk Seri Mohd Ali Rustam, akan bekerjasama rapat dengan polis dan pihak berkuasa tempatan untuk menghapuskan pelacuran di negeri ini.

Mereka yang ditahan akan didakwa di bawah Akta Pemerdagangan Anti-Manusia 2007